Денис Кутняхов

СВІТЛО і КОЛЬОРИ В ІНТЕР’ЄРІ

ЗАПУСКАЮЧИ КОЛЬОРИ В ІНТЕР'ЄРІ

Як вітражі змінюють сприйняття простору, а колір впливає на людину нам розповів Денис Кутняхов.

Керівник дизайн-бюро DKDproject.com та засновник творчої експериментальної студії, сучасного вітража KUTENGLASS concept.

Денис Кутняхов – найяскравіший представник нової хвилі інтер’єрних дизайнерів в Україні. На його рахунку ряд реалізацій нестандартних проектів у класичному та сучасному стилях, а також авторські розробки предметного дизайну.

У цьому матеріалі Денис розповість про використання вітражів у дизайні інтер’єру, продемонструвавши свій індивідуальний підхід.

– Скло наповнює інтер’єр кольором та фактурою, трансформуючи сонячні промені. Світло своє чергу впливає на сприйняття реальності і емоційний стан людини. Ось чому такий важливий підхід до формування світлових сценаріїв у просторі.-

Денис Кутняхов

 

Перебуваючи у постійному пошуку цікавих декоративних рішень, я приходжу до розробок нових кольорових сценаріїв через авторський декор зі скла та вітражні фільтри.

Коли світло проходить через вітражі відбувається цілий магічний процес. Райдужні відблиски створюються через проходження сонячних променів крізь тонке вітражне скло. Магія полягає в тому, що кольорові «плями» перебувають у постійному русі від світанку до заходу сонця.

Вони розповзаються у різні куточки приміщення, наповнюючи фарбами кожен сантиметр будинку.
Як можна перебувати в поганому настрої, якщо по всьому будинку грає райдуга? (питання риторичне).

Основна мета та пріоритет у моїх проектах – це розширення світлового та життєвого простору в інтер’єрі за допомогою різних комбінацій фактури, кольору та світло-фільтрів.
Фільтрами я називаю розсіювачі світла, чи то сонячні промені, чи LED-стрічки в інтер’єрі. Світлофільтрами у нас прийнято називати простим і ніби звичайним звичайним словом «вітражі». Вітраж — по суті в перекладі з французької мови означає «композиція зі скла або інших матеріалів, що пропускають світло».

Створивши у 2010 році на базі свого проектного бюро DKD project.com експериментальну студію сучасного вітража, я активно застосовую практично у всіх інтер’єрних проектах весь спектр можливостей кольорового та фактурного скла. Зараз відбувається принципово новий підхід до використання вітражних технологій як у сучасних інтер’єрах, так і архітектурних комплексах, що підпадають під реновації.

Аналізуючи тенденції, задані Salone del Mobile Milano 2019, в своїй діяльності наголосив на основних змінах та пріоритетах, які можна характеризувати однією фразою «Творчість як творчий процес, — екологічний від початку». Риси, що простежуються у всіх брендів, що спеціалізуються на предметах освітлення, фіто та еко-дизайн, архаїка та прості форми, творчий комфорт та внутрішній релакс, завдяки LED-технологіям та різноманітним світло-заломлювальними матеріалам: скло, органічний пластик, перфорований метал. Один із нових проектів — декоративна обробка інтер’єру рецепції клубу-ресторану FLORACLUB у Чернівцях.

 

Вийшов певний синтез палітри органічних форм, фіто-дизайну з вітражними технологіями та заломленням світла. Семиметрова композиція з вітражних 3D панелей, створена майстрами моєї студії, з фіто-стіною з живих рослин, що нависає, перетворила простір закладу і створила правильну атмосферу в дусі FLORACLUB.

Хочеться відзначити ще один проект – декоративне панно для віконного отвору. Натхненням послужило листя дерева Гінкго Білоба або як його ще називають реліктове дерево. Унікальна форма листя та приголомшливий колір, особливо восени, привели мене до ідеї ввести цей образ в інтер’єр. А за допомогою різно фактурного скла, вдалося створити ефектні «блукаючі відблиски» по ходу руху сонячних променів.

Ще один експеримент – парадні двері в одному з архітектурних проектів нашої студії. У парадних дверях особняка, виконаному в еко-стилі, а також на сходовому марші був застосований вітраж із фацетного скла у синтезі з мінеральним слябом агату. Ідея полягала у поєднанні органічного мінералу — природного скла, створеного в результаті багатомільйонної еволюції та вулканічних процесів, у синтезі з рукотворним склом.

Дуже успішними останніми роками є творчі колаборації з провідними українськими архітекторами та дизайнерами. Наприклад, мені вдалося попрацювати з такими дизайнерами, як Тетяна Дрюкова, керівник дизайн-бюро Para-Diz, а також інтер’єрним дизайнером та куратором Європейської школи дизайну Ксенією Латій. При цьому відбувається креативний обмін знаннями та приголомшливі досягнення необхідних результатів.

переклад статті з ресурсу DHC Global 2019

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *